You are here: Home // Diety // Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa

Dieta jogurtowa jest przeznaczona dla osób, którym zależy na lekkim i zdrowym programie żywieniowym. Zawarte w niej jogurty są źródłem żywych kultur bakterii. Nasz jadłospis jest bogaty w witaminy, łatwo przyswajalne białko, fosfor oraz wapń. Dieta ta pozawala w bardzo krótkim czasie zrzucić zbędne kilogramy, o ile zastosujemy się do wszystkich zawartych w niej wskazań.

Czas trwania diety wynosi twa tygodnie. Dieta jogurtowa posiada wiele zalet, niestety jej jedynym mankamentem jest to, że każdego dnia trzeba zaopatrywać się w różnego rodzaju jogurty. Dieta może wydawać się monotonna, jednak możemy zrekompensować sobie to myślą, że jest krótkofalowa. Bezapelacyjnymi korzyściami z jej stosowania jest, że w przeciągu zaledwie 14 dni możemy zrzucić, aż 6 kilogramów. Dieta jest również bardzo bezpieczna, ponieważ nasz organizm jest zaopatrywany we wszelkie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania składniki odżywcze. Kolejną pozytywną stroną diety jest to, że w czasie jej stosowania, nie czujemy się głodni.

Głównymi założeniami programy jest to by spożywane przez nas jogurty miały zawartość żywych kultur bakterii, które ułatwiają i przyśpieszają przemianę materii. Jogurty możemy wybierać sobie zgodnie z własnymi preferencjami, nie ma wymogów takich by były to jedynie jogurty beztłuszczowe, nie musimy też ograniczać się w kwestii smaku. Tak więc możemy, spożywać podczas diety także jogurty owocowe. Stosując dietę możemy spożywać, także pieczywo, jak również warzywa i owoce. Pierwsze efekty stosowania diety jogurtowej, widoczne są już po czterech dniach, znamienne jest poczucie lekkości i dobrego samopoczucia. Dodatkowym, atutem diety jest to, że może stać się ona metodą na oczyszczenie organizmu z toksyn .

Przykładowe jadłospisy dnia przy stosowaniu diety jogurtowej:

Śniadanie: 150 g jogurtu owocowego z otrębami lub muesli + grejpfrut + średni świeży banan
Obiad: warzywa gotowane na parze (marchew, brokuły, groszek, fasola) + szklanka ryżu ugotowanego na sypko i polanego jogurtem naturalnym + garść natki pietruszki
Kolacja: chłodnik litewski (jogurt naturalny + sok z buraków + surowe ogórki + szczypiorek + jajko)

Śniadanie: 150 g jogurtu poziomkowego lub śliwkowego + kromka chleba posmarowana cienko dżemem lub marmoladą + pół grejpfruta
Obiad: 200 g pstrąga lub dorsza gotowanego w jarzynach + surówka z kiszonej kapusty + marchewka + jabłko
Kolacja: 50 g jogurtu naturalnego + 3 kiwi + pół pomarańczy

Śniadanie: 150 g jogurtu poziomkowego lub śliwkowego + kromka chleba posmarowana cienko dżemem lub marmoladą + pół grejpfruta
Obiad: 200 g pstrąga lub dorsza gotowanego w jarzynach + surówka z kiszonej kapusty + marchewka + jabłko
Kolacja: 50 g jogurtu naturalnego + 3 kiwi + pół pomarańczy

Related posts:

  1. Dieta biurowa
  2. Dieta norweska.
  3. Dieta Bircher-Bennera.
  4. Odchudzające trio: chrom, magnez i cynk.
  5. Dieta Mayo

Tags: , , , ,

comment closed

Copyright © 2009 Dieta | Odchudzanie | Zdrowa żywność. All rights reserved.