You are here: Home // Porady // Cwiczenia na boczki

Cwiczenia na boczki

Jeśli uważasz, że masz za duże „boczki” i bezskutecznie z nimi walczysz, poniżej przedstawiam ćwiczenia, których regularne i systematyczne wykonywanie przyniesie sukces.

  1. Unoszenie nóg

Połóż się na plecach, ręce swobodnie ułożone wzdłuż tułowia, nogi wyprostowane. Następnie złącz nogi i podnoś je go góry, aż do momentu, kiedy będą one ułożone prostopadle do podłogi. Przytrzymaj je w górze około 5-6 sekund. Powtórz ćwiczenie 10 razy.

2. Nożyce

Połóż się plecach, ręce ułożone wzdłuż tułowia. Ponieś nogi na wysokość 10-15 cm na ziemią a następnie nimi wymachuj pionowa bądź poziomo. Zrób 2 serie po 10.

3. Przyciąganie nóg do klatki piersiowej

Połóż się na na podłodze, opierając tułów na łokciach. Przyciągnij najpierw jedną nogę do tułowia 10 razy, następnie tę samą czynność powtórz drugą nogę, a na końcu powtórz ćwiczenie 10 przyciągając obydwie nogi do tułowia.

4. Brzuszki skośne

Połóż się na plecach, nogi zgięte w kolanach. Ręce skleć za tułowiem. Unoś się tak, aby Twój prawy łokieć dotykał lewego kolana i odwrotnie. Kiedy łokieć i kolano się stykają warto przytrzymać ciało w tej pozycji na około 4 sekundy. Powtórz ćwiczenie 10 razy.

Pamiętaj, aby pomiędzy każdym rodzajem ćwiczeń odpocząć przez 2 minuty.

Oczywiście boczki nie znikną bez odpowiedniej diety. Zrezygnuj z czekolady, wysokotłuszczowych i wysokoprzetworzonych produktów, słodkich i gazowanych napoków, węglowodanów złożonych. Pij min 2 litry wody niegazowanej dziennie.

Related posts:

  1. Skuteczny spsób na zgrabne pośladki!
  2. Ćwiczenia na szczupłe uda
  3. Giętkość, gracja i sprawność, czyli ćwiczenia Pilates.
  4. Na wyrzeźbiony brzuch – tylko 6 Weidera!
  5. Ćwiczenie jogi sposobem na zdrowe ciało i sprawny umysł

comment closed

Copyright © 2009 Dieta | Odchudzanie | Zdrowa żywność. All rights reserved.