You are here: Home // Fitness, Porady // Skuteczny spsób na zgrabne pośladki!

Skuteczny spsób na zgrabne pośladki!

Zgrabne i jędrne pośladki to marzenie każdej kobiety (i niejednego faceta:)). Jednak, aby kształt Twojej pupy był godny pozazdroszczenia, musisz zabrać się do pracy! Warto wykonywać systematyczne ćwiczenia, które w prosty i szybki sposób skutecznie ukształtują Twoje pośladki.

Proponowane ćwiczenia:

  • Stań w rozkroku w taki sposób, aby Twoje kolana były na szerokości bioder, stopy rozstaw na zewnątrz, a dłonie połóż na biodrach. Powoli uginaj kolana, schodząc w dół, i wracając do pozycji wyjściowej. Wykonaj ćwiczenie w 5 seriach po 8 razy z 10 sekundową przerwą. Po zakończeniu każdej serii zatrzymaj się w przysiadzie i utrzymaj pozycję z ugiętymi kolanami przez kilka sekund.
  • Uklęknij, dłonie oprzyj na podłodze w taki sposób aby były one na szerokości ramion. Zadbaj o to, aby tułów był prosty. Podnoś kolejno raz jedną, raz drugą nogę do góry, uginaj w kolanie, tak abyś poczuła pracę pośladków. Opuść nogę. Ćwiczenie wykonuj w 5 seriach po 8 ćwiczeń, z 10 sekundową przerwą po każdej serii.
  • Połóż się płasko na podłodze. Ręce podłóż pod głowę, twarz swobodnie oprzyj o ramiona. Kolejno unoś raz jedną, raz drugą nogę ugiętą w kolanie. Staraj się unosić ją do tyłu, jak najdalej Ci się uda. Ćwiczenie powtórz w 5 seriach po 8-10 razy, z 10 sekundową przerwą.
  • Połóż się na ziemi, ugnij nogi w kolanach i ręce ułóż wzdłuż ciała. Następnie powoli i równomierne unoś i opuszczaj miednicę tak, aby poczuć napięcie mięśni w dolnej części pleców i w pośladkach. Jeśli chcesz wzmocnić intensywność ćwiczenia – przesuń pięty w kierunku pośladków. Ćwiczenie wykonuj w dwóch seriach po 8 razy z przerwą 15 sekund.

Related posts:

  1. Na wyrzeźbiony brzuch – tylko 6 Weidera!
  2. Giętkość, gracja i sprawność, czyli ćwiczenia Pilates.
  3. Biegnij po zdrowie i urodę.

comment closed

Copyright © 2009 Dieta | Odchudzanie | Zdrowa żywność. All rights reserved.