You are here: Home // Fitness // Trening na dwóch kółkach.

Trening na dwóch kółkach.

Chciałabyś pozbyć się męczących kompleksów, wreszcie nosić ulubione sukienki, krótkie szorty i z podniesionym czołem paradować w szpilkach? Zadbaj o kształt Twoich nóg. Warto pamiętać, że zgrabne nogi nie oznaczają dwóch chudziutkich patyków. Powinny być one dobrze wyrzeźbione, kształtne i smukłe. Jak to zrobić? Nic prostszego! Zaprzyjaźnij się z cudem na dwóch kółkach.

Jazda na rowerze jest mniej męcząca niż jogging i z pewnością dużo przyjemniejsza. Na rowerze odczuwasz mniejsze zmęczenie, ponieważ odciążasz znaczną część Twojego ciała. Dlatego też, na rowerze możesz spędzić o wiele więcej czasu niż wyciskając siódme poty na bieżni. Ty pomykasz wśród pięknych, zielonych drzew, a  Twoje nogi zyskują wymarzony kształt. Ponadto, jazda na rowerze świetnie wpływa na krążenie oraz dotlenia Twój organizm. Warto pamiętać, że jeżdżąc na ciężkich biegach Twoje mięśnie rozbudowują muskulaturę, natomiast używając biegów lekkich kształtujesz smukłe mięśnie. Jeśli zamierzasz regularnie spędzać czas na rowerze pożegnaj się ze znienawidzonym cellulitem. Twoje uda i pośladki zyskają bowiem zupełnie nowy wygląd. Na początek postaraj się jeździć minimum 20 minut dziennie. Jeśli wcześniej rzadko trenowałaś, ważne jest, aby nie sforsować nadmiernie organizmu, jednak z czasem sukcesywnie wydłużaj czas trwania treningu. Pamiętaj o rozgrzewce! Efektywność jazdy nie zależy od prędkości, ale raczej miarowego tempa. „Ciężar” jazdy możesz regulować za pomocą przerzutek, niekoniecznie gnając ile sił w nogach:) Zanim wyruszysz na szosę, powinnaś zaopatrzyć się w niezbędne akcesoria rowerowe. Przy zakupie koniecznie poradź się specjalisty!

No related posts.

Tags: , ,

Leave a Reply

Copyright © 2009 Dieta | Odchudzanie | Zdrowa żywność. All rights reserved.